Huishoudelijke dienst scoort hoge cijfers
Met een rapportcijfer van 7,8 voor de organisatie (gemiddelde is een 7), een 8,5 voor de kwaliteit van de schoonmaak (gemiddelde is een 7,9) en zelfs een 9,1 voor de huishoudelijke hulp zelf (gemiddelde is een 8,4) steekt Huize Rosa boven alle andere Nijmeegse aanbieders van huishoudelijke hulp via de WMO uit. En niet voor het eerst.
Tevredenheid en kwaliteit
De gemeente Nijmegen laat tweemaal per jaar onderzoeken hoe het staat met de cliënttevredenheid en de kwaliteit van schoonmaak van de verschillende aanbieders van huishoudelijke hulp via de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), waaronder Huize Rosa. Huize Rosa scoort altijd hoge, zo niet de hoogste, cijfers en daar zijn we trots op. Ook de technische meting waarin gekeken worden naar de kwaliteit van de schoonmaak is dik in orde.
Volgende onderzoeksperiode
Op dit moment is niet duidelijk of in de periode maart-april weer het gebruikelijke onderzoek gedaan wordt. De gemeente Nijmegen is eerst voor de hele WMO aan het bekijken hoe ze cliënttevredenheid wil meten. Zodra daar meer over bekend is worden zorgaanbieders en cliënten geïnformeerd.